Akcja zakrojona na tak szeroką skalę nie powiodłaby się bez wsparcia partnerów. Grupa firm i instytucji połączyła siły, by zorganizować przedsięwzięcie o spektakularnym zasięgu – pro bono i jako wyraz solidarności z poszkodowanymi przedsiębiorcami. InPost, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Koleje Dolnośląskie, Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja XTB, SlowHop, kancelaria GP Partners, Futura PR, Wniedoczasie, Globema, Kultura na czasie, indaHash, IDFX, Stratego  – dziękujemy!!!
Dziękujemy również influencerom i mediom, które wsparły naszą akcję. Za pomysł i organizację przedsięwzięcia odpowiadamy my – agencja AWX.

Koncept i organizacja

AWX to multidyscyplinarna agencja reklamowa, specjalizująca się w strategii i kreacji ukierunkowanej na cel. Skuteczne wielokanałowe kampanie – telewizja, radio, digital, SM, guerilla, eventy. Nowoczesne podejście do mediów i ich wykorzystania, eventy wyróżniające jakością i dopracowaniem, planowanie i przygotowanie oraz obsługa komunikacji w social mediach a także branding opakowań czy przygotowanie materiałów drukowanych to główne obszary aktywności agencji.

Partnerzy główni

InPost to polska firma logistyczna, która zrewolucjonizowała rynek dostaw dzięki wprowadzeniu urządzeń Paczkomat®. Obecnie InPost posiada ponad 47 000 urządzeń Paczkomat w Europie, w tym około 26 000 w Polsce, oraz obsługuje ponad miliard przesyłek rocznie. W akcję Pocztówki z powodzi InPost zaangażował się logistycznie, to dzięki InPost 600 000 naszych pocztówek trafi do adresatów w całej Polsce.

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego to kluczowa instytucja samorządowa odpowiedzialna za realizację polityki regionalnej na Dolnym Śląsku. Aktywnie promuje turystykę i kulturę regionu, zachęcając mieszkańców całej Polski do odwiedzania Dolnego Śląska. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego jest partnerem regionalnym naszego projektu.

Koleje Dolnośląskie S.A. są wiodącym przewoźnikiem kolejowym na Dolnym Śląsku, który nie tylko zapewnia codzienny transport, ale także umożliwia podróże do niezwykłych zakątków województwa. Nowoczesnym i komfortowym taborem możesz dotrzeć do malowniczych miejscowości uzdrowiskowych, takich jak Kudowa-Zdrój, Polanica-Zdrój czy Lądek-Zdrój, oraz do wielu górskich kurortów. Obsługiwana przez KD trasa Wałbrzych – Kłodzko jest uważana za jedną z najpiękniejszych w Polsce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) to największa niezależna organizacja biznesowa w Polsce, reprezentująca interesy przedsiębiorców wobec instytucji krajowych i międzynarodowych. Zajmuje się wspieraniem rozwoju gospodarczego, promowaniem polskiego biznesu za granicą oraz tworzeniem korzystnych warunków dla przedsiębiorczości. KIG organizuje konferencje, szkolenia i misje gospodarcze, a także bierze udział w konsultacjach legislacyjnych. Działa na rzecz integracji środowiska gospodarczego i wzmacniania pozycji polskich firm na rynkach globalnych.

Futura PR to założona przez Hannę Białoń agencja public relations, która specjalizuje się w tworzeniu narracji i komunikacji wizualnej. Futura PR specjalizuje się w obszarze kultury. Współpracuje z klientami z różnych branż, pomagając im budować spójny wizerunek i efektywnie komunikować się z odbiorcami.​ Firmie Futura PR dziękujemy za opiekę PR-ową nad projektem Pocztówki z powodzi.

GP Partners Gawroński, Biernatowski sp.k. z siedzibą w Warszawie to kancelaria prawna dla biznesu wyspecjalizowana w technologii, sporach, prawie korporacyjnym, fuzjach i przejęciach, regulacjach sektora finansowego i zamówieniach publicznych. Zespół kancelarii, kierowany przez Macieja Gawrońskiego, obsługuje klientów na terenie całej Unii Europejskiej. Kancelaria jest autorem bestsellerów prawniczych, takich jak „RODO. Przewodnik ze wzorami” (najpopularniejsza książka Wolters Kluwer Polska 2018). Kancelarii GP Partners dziękujemy za obsługę prawną naszego projektu.

Fundacja XTB została powołana przez XTB S.A., globalny fintech o polskich korzeniach i jedną z najszybciej rozwijających się firm z sektora finansowego w Europie. Misją Fundacji XTB jest przede wszystkim propagowanie edukacji finansowej, budowanie świadomości społecznej, a także wspieranie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Angażuje się również w wybrane inicjatywy ważne społecznie. W ramach projektu Pocztówki z powodzi Fundacja XTB przekazała granty finansowe, które przedsiębiorcy będą mogli wykorzystać na zmiany i innowacje związane z ekologią, troską o środowisko naturalne i zrównoważonym rozwojem.

Partnerzy Wspierający

Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury. Celem firmy jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością instytucji, organizacji i projektów. Organizacja wierzy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, zysk stanowi sposób finansowania działalności, a nie cel sam w sobie. Wniedoczasie wsparło nas przekazując informacje o inicjatywie organizacjom kultury w całej Polsce.

Globema to polska firma IT, specjalizująca się w rozwiązaniach geoprzestrzennych. Jako partner Google Maps Platform wspiera firmy i instytucje między innymi w tworzeniu aplikacji wykorzystujących cyfrowe mapy. Dzięki temu ich użytkownicy mają dostęp do rzetelnych i szczegółowych informacji – niezależnie od tego, czy chodzi o znalezienie najciekawszych atrakcji turystycznych i najlepszych restauracji w okolicy, czy sprawdzenie pogody, aby zaplanować wycieczkę.

Slowhop to polska platforma rezerwacyjna, która łączy podróżnych z wyjątkowymi miejscami noclegowymi, takimi jak agroturystyki, domy wakacyjne, pensjonaty rodzinne i butikowe hotele, promując ideę turystyki odpowiedzialnej i zrównoważonej. Wyróżnia się starannym doborem obiektów, które oferują autentyczne doświadczenia, bliskość natury oraz unikalny charakter, z dala od masowej turystyki. Slowhop angażuje się również w promowanie turystyki odpowiedzialnej poprzez programy certyfikacyjne dla gospodarzy, wspierając działania proekologiczne i społeczne.

indaHash to nowoczesna agencja zajmująca się influencer marketingiem, która wykorzystuje i optymalizuje potencjał twórców na platformach social mediowych i poza nimi.
Stawia na dane i analitykę, nie zapominając o strategii, sile idei kreatywnych i człowieku. Łącząc własną technologię SaaS z pracą i intelektem osób tworzących Zespół, oferuje kompleksowe rozwiązania, które realnie wspierają i wzmacniają działania marketingowe klientów. Przez dziesięć lat zrealizowała ponad 25.000 kampanii na 130 rynkach na całym świecie.

Kultura na Czasie – firma specjalizująca się w szkoleniach, warsztatach, mentoringu i spotkaniach dla kadr kultury. Uczy, jak mądrze i skutecznie zarządzać, planować i organizować działalność w instytucji kultury, jak budować kulturę organizacyjną i współpracować z odbiorcą oferty.

Stratego to firma z blisko 20-letnim doświadczeniem w doradztwie europejskim, specjalizująca się w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy unijnych. Działa kompleksowo, wspierając przedsiębiorstwa i instytucje w optymalizacji procesów inwestycyjnych oraz rozwoju opartego na funduszach UE. Stratego wspiera MŚP, duże firmy oraz sektor publiczny na każdym etapie realizacji projektów.

Od 20 lat kreatywnie i kompleksowo realizuje wydarzenia wizerunkowe i kulturalne m.in. konferencje, spotkania biznesowe, gale, pokazy multimedialne, instalacje artystyczne, wystawy. Z taką samą pasją tworzą zarówno wydarzenia kameralne jak i eventy w dużej skali. Za każdym razem dbają, aby były wyjątkowe.

Patronat Honorowy

Polska Organizacja Turystyczna (POT) to rządowa instytucja odpowiedzialna za promocję Polski jako atrakcyjnego kierunku turystycznego w kraju i za granicą. Współpracuje z samorządami, organizacjami branżowymi i przedsiębiorcami, wspierając rozwój turystyki. POT prowadzi działania promocyjne, informacyjne i edukacyjne. Akcja Pocztówki z Powodzi objęta jest Honorowym Patronatem Prezesa POT.

Patronat Medialny

Nasze Miasto, należące do grupy Polska Press, objęło patronatem medialnym akcję „Pocztówki z powodzi”, wspierając tym samym solidarność lokalnych społeczności.

Onet to najbardziej zaufany i najchętniej wybierany przez Polaków serwis informacyjny w Polsce. Dostarcza najnowsze wiadomości z kraju i ze świata, prognozę pogody oraz treści z zakresu sportu, lifestyle’u, biznesu i technologii. Oryginalne analizy i opinie tworzone są przez znanych i nagradzanych dziennikarzy, podawane w najbardziej angażujący sposób w formatach tekstowych, audio i wideo.